Onze oplossing

Wat wij doen

Wij vergemakkelijken het registreren van vitale functies in het elektronisch dossier van de cliënt. Dit doen wij door het realiseren van slimme koppelingen tussen elk denkbaar meetinstrument en het elektronisch cliëntendossier. De uitgevoerde meting wordt direct en foutloos op de juiste plek vastgelegd in het dossier. Hiermee verminderen de administratieve lasten en wordt tijd bespaard en verhogen we het plezier in het werk van zorgverleners omdat er meer tijd is voor cliënt.

Zo werkt het

De zorgverlener scant bij de cliënt de QR code met behulp van de scanner. De naam van de cliënt verschijnt op de scanner voor identificatie. De zorgverlener voert de metingen uit en deze worden automatisch geregistreerd in het dossier van de cliënt. Het maakt hierbij niet uit welk dossier je gebruikt, wij koppelen met alle ecd’s in Nederland. Het enige wat nodig is een werkend wifi netwerk en een meetinstrument dat verbinding kan maken met het wifi netwerk. Dit noemen wij slimme meetinstrumenten.

Veiligheid staat voorop

Omdat we privacy gevoelige gegevens registreren van cliënten en deze vervolgens doorsturen naar het dossier zijn we verplicht om een veilig en afgeschermd wifi netwerk te gebruiken. Dit regelen we zelf in overleg met de IT afdeling of IT leverancier. Op deze manier worden gegevens veilig en beveiligd vanuit de meetinstrumenten overgezet naar het dossier.

Foutloos, effectief, snel en efficiënt.

Een hogere patiëntveiligheid.

Meten, vertalen, verzenden.

Een onmisbaar hulpmiddel bij diagnoses.

Altijd betrouwbare gegevens.

Meten, vertalen, verzenden.

Foutloos, effectief, snel en efficiënt.

Een hogere patiëntveiligheid.

Een onmisbaar hulpmiddel bij diagnoses.

Altijd betrouwbare gegevens.